Gelukkig hebben we de foto’s nog!
We zijn een kleine twee weken verder maar het festival lijkt alweer even geleden! Gelukkig hebben we dankzij een aantal vrijwillige fotografen weer hele mooie beelden van verschillende optredens en het enthousiaste publiek.
Super dat jullie er allemaal waren!
De foto’s van de 10e editie vind je hier.